zdamegzaminzawodowy.pl
Kwalifikacja
T.12
Pytanie 1
Podsumowanie
styczeń 2019
W którym z podanych przypadków gościowi nie przysługuje odszkodowanie za zniszczony na terenie hotelu laptop?
A. Szkoda jest wynikiem działania siły wyższej, której nie dało się przewidzieć.
B. Szkoda jest wynikiem działania umyślnego lub rażącego niedbalstwa pracownika.
C. W hotelowej recepcji umieszczono informację, że hotel nie odpowiada za rzeczy gości.
D. W regulaminie hotelowym jest zapis, że hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy gości.
Czas rozwiązywania: 0 godzin, 0 minut i 0 sekund.
Twój wynik:
0%
Udzielono poprawnej odpowiedzi na
0
pytań z
1
.
Wróć
Dalej
Zakończ test
Podobne kwalifikacje
Planowanie i realizacja usług w recepcji
T.11
Test 1 pytanie
Test 40 pytań
Planowanie i realizacja usług w recepcji
TG.12
Test 1 pytanie
Test 40 pytań
Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
TG.13
Test 1 pytanie
Test 40 pytań