Kwalifikacja A.27
styczeń 2018W miejscowości liczącej 300 osób, reklamę telewizyjną kawy obejrzało 50 kobiet, spośród 180 kobiet wchodzących w skład grupy docelowej. Jaki jest zasięg tej reklamy?
W miejscowości liczącej 300 osób, reklamę telewizyjną kawy obejrzało 50 kobiet, spośród 180 kobiet wchodzących w skład grupy docelowej. Jaki jest zasięg tej reklamy?
styczeń 2019Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej „Kup dowolne słodycze za min. 20 zł i odbierz kubek gratis”?
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej „Kup dowolne słodycze za min. 20 zł i odbierz kubek gratis”?
czerwiec 2014Etap kampanii reklamowej, podczas którego projektuje się metody i techniki przekazu wizualnego oraz dźwiękowego, nowi nazwę
Etap kampanii reklamowej, podczas którego projektuje się metody i techniki przekazu wizualnego oraz dźwiękowego, nowi nazwę
wrzesień 2015W nazwie corocznego rajdu rowerowego „Dwa kółka – Sotal s.c.” znajduje się nazwa sponsora, co oznacza, że zastosowano sponsoring
W nazwie corocznego rajdu rowerowego „Dwa kółka – Sotal s.c.” znajduje się nazwa sponsora, co oznacza, że zastosowano sponsoring
czerwiec 2015Slogan reklamowy powinien
Slogan reklamowy powinien
październik 2016Każde działanie promocyjne polegające na stosowaniu zachęt ekonomicznych w celu pobudzenia sprzedaży dobra lub usługi nazywa się
Każde działanie promocyjne polegające na stosowaniu zachęt ekonomicznych w celu pobudzenia sprzedaży dobra lub usługi nazywa się
wrzesień 2014Grafik komputerowy do obróbki cyfrowej zdjęć powinien wykorzystywać przede wszystkim program graficzny
Grafik komputerowy do obróbki cyfrowej zdjęć powinien wykorzystywać przede wszystkim program graficzny
wrzesień 2014Znany, światowy koncern samochodowy w ramach realizowanej kampanii promocyjnej chce pokazać piękno i zalety najnowszego modelu samochodowego. Najlepszym medium w tym przypadku będzie
Znany, światowy koncern samochodowy w ramach realizowanej kampanii promocyjnej chce pokazać piękno i zalety najnowszego modelu samochodowego. Najlepszym medium w tym przypadku będzie
czerwiec 2020Który z nośników reklamowych powinno wybrać biuro podróży, które specjalizuje się w organizowaniu ekskluzywnych wycieczek dla klientów o bardzo wysokich dochodach?
Który z nośników reklamowych powinno wybrać biuro podróży, które specjalizuje się w organizowaniu ekskluzywnych wycieczek dla klientów o bardzo wysokich dochodach?
styczeń 2019W reklamie usług dostawcy telefonii mobilnej bierze udział kilkoro roześmianych, młodych ludzi, jeżdżących na deskorolkach i pokazujących swoim zachowaniem i ubiorem przynależność do subkultury skejtów. Którego połączenia technik prezentacji reklamy użyto w przekazie reklamowym?
W reklamie usług dostawcy telefonii mobilnej bierze udział kilkoro roześmianych, młodych ludzi, jeżdżących na deskorolkach i pokazujących swoim zachowaniem i ubiorem przynależność do subkultury skejtów. Którego połączenia technik prezentacji reklamy użyto w przekazie reklamowym?
styczeń 2020Który z projektowanych przekazów reklamowych napoju alkoholowego typu piwo jest prawnie niedozwolony?
Który z projektowanych przekazów reklamowych napoju alkoholowego typu piwo jest prawnie niedozwolony?
wrzesień 2015Celem reklamy społecznej jest
Celem reklamy społecznej jest
czerwiec 2020Nośnikami reklamy internetowej są:
Nośnikami reklamy internetowej są:
wrzesień 2015Odpowiednim nośnikiem w Internecie dla kampanii antynikotynowej, kierowanej do młodych odbiorców, która pokazuje skutki palenia oraz sposoby myślenia o nałogu, jest
Odpowiednim nośnikiem w Internecie dla kampanii antynikotynowej, kierowanej do młodych odbiorców, która pokazuje skutki palenia oraz sposoby myślenia o nałogu, jest
wrzesień 2014Firma przygotowała kampanię reklamową produktów dla dzieci i młodzieży. W kampanii zadbano o to, żeby przekaz reklamowy nie zagrażał fizycznemu, psychicznemu i moralnemu rozwojowi dzieci i młodzieży oraz nie podważał autorytetu rodziców. W przypadku takiej reklamy zastosowano wytyczne
Firma przygotowała kampanię reklamową produktów dla dzieci i młodzieży. W kampanii zadbano o to, żeby przekaz reklamowy nie zagrażał fizycznemu, psychicznemu i moralnemu rozwojowi dzieci i młodzieży oraz nie podważał autorytetu rodziców. W przypadku takiej reklamy zastosowano wytyczne
wrzesień 2014Znana celebrytka została twarzą firmy kosmetycznej i reklamuje krem do twarzy. Pod wpływem reklamy bardzo wiele kobiet, utożsamiających się ze swoją idolką, kupiło krem. Zachowanie tego typu jest związane z efektem
Znana celebrytka została twarzą firmy kosmetycznej i reklamuje krem do twarzy. Pod wpływem reklamy bardzo wiele kobiet, utożsamiających się ze swoją idolką, kupiło krem. Zachowanie tego typu jest związane z efektem
czerwiec 2014Przedsiębiorstwo produkujące proszek do prania o niskiej cenie jednostkowej i charakterze informacyjnym do reklamowania swoich produktów powinno stosować, według siatki FCB, przekaz reklamowy
Przedsiębiorstwo produkujące proszek do prania o niskiej cenie jednostkowej i charakterze informacyjnym do reklamowania swoich produktów powinno stosować, według siatki FCB, przekaz reklamowy
styczeń 2016Które medium należy wykorzystać w celu pełnej prezentacji produktu i osiągnięcia zasięgu globalnego?
Które medium należy wykorzystać w celu pełnej prezentacji produktu i osiągnięcia zasięgu globalnego?
czerwiec 2016Ankieterzy badania opinii publicznej po przeprowadzonej kampanii społecznej zastosowali w kwestionariuszach ankietowych i wywiadach kwestionariuszowych pytania, które polegały na udzieleniu jednej z pięciu odpowiedzi ułożonych w porządku od stopnia całkowitej akceptacji do stopnia całkowitego odrzucenia. Pytania te noszą nazwę skali
Ankieterzy badania opinii publicznej po przeprowadzonej kampanii społecznej zastosowali w kwestionariuszach ankietowych i wywiadach kwestionariuszowych pytania, które polegały na udzieleniu jednej z pięciu odpowiedzi ułożonych w porządku od stopnia całkowitej akceptacji do stopnia całkowitego odrzucenia. Pytania te noszą nazwę skali
czerwiec 2015Znany koncern samochodowy chce wejść na rynek z nowym produktem. Firma zdecydowała się na strategię typu PULL, w której popyt tworzy się poprzez bezpośrednie oddziaływanie na nabywcę. Najlepszymi instrumentami tej strategii będą
Znany koncern samochodowy chce wejść na rynek z nowym produktem. Firma zdecydowała się na strategię typu PULL, w której popyt tworzy się poprzez bezpośrednie oddziaływanie na nabywcę. Najlepszymi instrumentami tej strategii będą
czerwiec 2014Firma zajmująca się nowymi technologiami informacyjnymi zamierza reklamować swoje usługi w prasie ogólnopolskiej. W celu podkreślenia dynamiki działań i stałego rozwoju powinna zastosować w reklamie kompozycję
Firma zajmująca się nowymi technologiami informacyjnymi zamierza reklamować swoje usługi w prasie ogólnopolskiej. W celu podkreślenia dynamiki działań i stałego rozwoju powinna zastosować w reklamie kompozycję
czerwiec 2015Właściciel firmy reklamowej opracował logo miejscowości turystycznej. W swojej pracy wykorzystał elementy wcześniejszej wersji logo. Zgodnie z etyką zawodową wymienił twórcę utworu pierwotnego, stosując się do przepisów
Właściciel firmy reklamowej opracował logo miejscowości turystycznej. W swojej pracy wykorzystał elementy wcześniejszej wersji logo. Zgodnie z etyką zawodową wymienił twórcę utworu pierwotnego, stosując się do przepisów
październik 2016Sprawdzając, ile kosztuje dotarcie do jednego procenta klientów z grupy docelowej, należy odczytać wyniki parametru kosztowego
Sprawdzając, ile kosztuje dotarcie do jednego procenta klientów z grupy docelowej, należy odczytać wyniki parametru kosztowego
wrzesień 2015Do wielkoformatowych reklam na ścianach budynków (Mesh MAO) należy zastosować
Do wielkoformatowych reklam na ścianach budynków (Mesh MAO) należy zastosować
październik 2016Firma OMEGA zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą formę reklamy telewizyjnej powinna zastosować firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?
Firma OMEGA zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą formę reklamy telewizyjnej powinna zastosować firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?
czerwiec 2014Celem reklamy społecznej jest
Celem reklamy społecznej jest
czerwiec 2015Firma zamierza przeprowadzić kampanię reklamową z wykorzystaniem reklamy typu BTL. Powinna zatem wybrać agencję reklamową, specjalizującą się
Firma zamierza przeprowadzić kampanię reklamową z wykorzystaniem reklamy typu BTL. Powinna zatem wybrać agencję reklamową, specjalizującą się
wrzesień 2015Projektant przygotowując kampanię reklamową piwa zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości powinien umieścić czytelne napisy mówiące o szkodliwości spożywania alkoholu lub o zakazie sprzedaży alkoholu małoletnim tak, aby zajmowały
Projektant przygotowując kampanię reklamową piwa zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości powinien umieścić czytelne napisy mówiące o szkodliwości spożywania alkoholu lub o zakazie sprzedaży alkoholu małoletnim tak, aby zajmowały
styczeń 2017Tworząc kampanię reklamową skierowaną do osób młodych, które nie tylko będą odbiorcami przekazu, ale również zaangażują się w działania promocyjne firmy należy wykorzystać
Tworząc kampanię reklamową skierowaną do osób młodych, które nie tylko będą odbiorcami przekazu, ale również zaangażują się w działania promocyjne firmy należy wykorzystać
czerwiec 2017Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Który zestaw barw powinien wybrać grafik pracujący w przestrzeni RGB?
Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Który zestaw barw powinien wybrać grafik pracujący w przestrzeni RGB?
styczeń 2017Sieć hurtowni alkoholi planuje przygotować kampanię reklamową w telewizji, promującą wyroby alkoholowe i pokrewne. Zaplanowano czas antenowy w godzinach 18:00÷20:00. Czy podjęte działania są zgodne z prawem?
Sieć hurtowni alkoholi planuje przygotować kampanię reklamową w telewizji, promującą wyroby alkoholowe i pokrewne. Zaplanowano czas antenowy w godzinach 18:00÷20:00. Czy podjęte działania są zgodne z prawem?
czerwiec 2018Która metoda słuchalności radia polega na pytaniu respondentów, jakich stacji i jakich audycji słuchali dnia poprzedniego?
Która metoda słuchalności radia polega na pytaniu respondentów, jakich stacji i jakich audycji słuchali dnia poprzedniego?
czerwiec 2015CPP to wskaźnik określający koszt
CPP to wskaźnik określający koszt
styczeń 2019Dokument określający wybrane do kampanii reklamowej media, środki i nośniki wraz z informacjami na temat daty i miejsca emisji, kosztów i założeń kampanii, to
Dokument określający wybrane do kampanii reklamowej media, środki i nośniki wraz z informacjami na temat daty i miejsca emisji, kosztów i założeń kampanii, to
styczeń 2017Agencja reklamowa dysponuje papierami o wymienionych gramaturach. Do wydruku wewnętrznych zestawień tabelarycznych, raportów i sprawozdań agencja powinna użyć papieru o gramaturze
Agencja reklamowa dysponuje papierami o wymienionych gramaturach. Do wydruku wewnętrznych zestawień tabelarycznych, raportów i sprawozdań agencja powinna użyć papieru o gramaturze
styczeń 2016Konieczność wystąpienia o pozwolenie na budowę w przypadku instalowania urządzenia reklamowego na budynku wpisanym do rejestru zabytków jest przepisem wynikającym z ustawy
Konieczność wystąpienia o pozwolenie na budowę w przypadku instalowania urządzenia reklamowego na budynku wpisanym do rejestru zabytków jest przepisem wynikającym z ustawy
czerwiec 2014Model reklamowy, który oparty jest na schemacie: zwrócenie uwagi odbiorcy – zainteresowanie – wzbudzenie chęci posiadania – zakup, jest modelem
Model reklamowy, który oparty jest na schemacie: zwrócenie uwagi odbiorcy – zainteresowanie – wzbudzenie chęci posiadania – zakup, jest modelem
czerwiec 2015Agencja reklamowa zamierza pozyskać informacje do kampanii reklamowej firmy, działającej w oparciu o strategię marketingu skoncentrowanego. Oznacza to, że firma
Agencja reklamowa zamierza pozyskać informacje do kampanii reklamowej firmy, działającej w oparciu o strategię marketingu skoncentrowanego. Oznacza to, że firma
czerwiec 2015Ustalając częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić badania rynkowe z wykorzystaniem wskaźnika CPP. W tym celu należy określić, ile razy przeciętny odbiorca
Ustalając częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić badania rynkowe z wykorzystaniem wskaźnika CPP. W tym celu należy określić, ile razy przeciętny odbiorca
styczeń 2017Sklep obuwniczy zamówił napis 3D „Obuwie na 100%”, który ma być umieszczony na fasadzie budynku. Napis ma być wykonany z lekkiego materiału, odpornego na warunki atmosferyczne. Który z wymienionych materiałów powinien zostać użyty do wykonania tego napisu?
Sklep obuwniczy zamówił napis 3D „Obuwie na 100%”, który ma być umieszczony na fasadzie budynku. Napis ma być wykonany z lekkiego materiału, odpornego na warunki atmosferyczne. Który z wymienionych materiałów powinien zostać użyty do wykonania tego napisu?
Czas rozwiązywania: 0 godzin, 0 minut i 0 sekund.
Twój wynik: 0%
Udzielono poprawnej odpowiedzi na 0 pytań z 40.