Kwalifikacja A.27
styczeń 2017W kampanii reklamowej wycieczek ekstremalnych dla osób młodych, lubiących spędzać wolny czas aktywnie, mających odpowiedni zasób pieniędzy powinno się zastosować
W kampanii reklamowej wycieczek ekstremalnych dla osób młodych, lubiących spędzać wolny czas aktywnie, mających odpowiedni zasób pieniędzy powinno się zastosować
czerwiec 2016Podczas estetycznego formowania produktu poligraficznego sklejenie powierzchni druku z przezroczystą folią z tworzywa sztucznego nazywane jest procesem
Podczas estetycznego formowania produktu poligraficznego sklejenie powierzchni druku z przezroczystą folią z tworzywa sztucznego nazywane jest procesem
czerwiec 2017Czy redakcja tygodnika ma prawo odmówić zamieszczenia ogłoszenia i reklamy, jeżeli ich treść lub forma jest sprzeczna z linią programową bądź charakterem publikacji?
Czy redakcja tygodnika ma prawo odmówić zamieszczenia ogłoszenia i reklamy, jeżeli ich treść lub forma jest sprzeczna z linią programową bądź charakterem publikacji?
czerwiec 2014Przedsiębiorstwo chcąc pokazać właściwości sprzedawanego produktu w formie reklamy na przystankach autobusowych, powinno zastosować formę reklamy typu
Przedsiębiorstwo chcąc pokazać właściwości sprzedawanego produktu w formie reklamy na przystankach autobusowych, powinno zastosować formę reklamy typu
październik 2016Chcąc przekonać nabywców, aby zaakceptowali ofertę firmy poprzez ukazanie jej atutów, w porównaniu z konkurencją należy zastosować reklamę
Chcąc przekonać nabywców, aby zaakceptowali ofertę firmy poprzez ukazanie jej atutów, w porównaniu z konkurencją należy zastosować reklamę
czerwiec 2016W którym z modeli oddziaływania reklamy na konsumentów zwraca się uwagę klienta na produkt, wzbudza się zainteresowanie właściwościami produktu, wzbudza chęć jego posiadania i prowokuje odbiorcę do działania?
W którym z modeli oddziaływania reklamy na konsumentów zwraca się uwagę klienta na produkt, wzbudza się zainteresowanie właściwościami produktu, wzbudza chęć jego posiadania i prowokuje odbiorcę do działania?
styczeń 2019W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
wrzesień 2015Ocena prawidłowego nakładania się barw poszczególnych separacji jest niezbędna przed wydrukowaniem obrazu
Ocena prawidłowego nakładania się barw poszczególnych separacji jest niezbędna przed wydrukowaniem obrazu
październik 2016Planując kampanię reklamową z wykorzystaniem medium o jak najmniejszym poziomie zakłócenia uwagi, należy wybrać
Planując kampanię reklamową z wykorzystaniem medium o jak najmniejszym poziomie zakłócenia uwagi, należy wybrać
wrzesień 2014Do obowiązków pracownika agencji reklamowej należy przygotowywanie budżetów oraz dokonywanie różnego typu obliczeń i analiz. Wyniki swojej pracy zestawia w tabele, wykorzystując wiele funkcji matematycznych i finansowych. Do swojej dyspozycji ma pakiet biurowy Microsoft Office, z którego najczęściej wykorzystuje aplikację
Do obowiązków pracownika agencji reklamowej należy przygotowywanie budżetów oraz dokonywanie różnego typu obliczeń i analiz. Wyniki swojej pracy zestawia w tabele, wykorzystując wiele funkcji matematycznych i finansowych. Do swojej dyspozycji ma pakiet biurowy Microsoft Office, z którego najczęściej wykorzystuje aplikację
czerwiec 2016Ankieterzy badania opinii publicznej po przeprowadzonej kampanii społecznej zastosowali w kwestionariuszach ankietowych i wywiadach kwestionariuszowych pytania, które polegały na udzieleniu jednej z pięciu odpowiedzi ułożonych w porządku od stopnia całkowitej akceptacji do stopnia całkowitego odrzucenia. Pytania te noszą nazwę skali
Ankieterzy badania opinii publicznej po przeprowadzonej kampanii społecznej zastosowali w kwestionariuszach ankietowych i wywiadach kwestionariuszowych pytania, które polegały na udzieleniu jednej z pięciu odpowiedzi ułożonych w porządku od stopnia całkowitej akceptacji do stopnia całkowitego odrzucenia. Pytania te noszą nazwę skali
czerwiec 2015Serwis typu „news-wire” określany jest jako
Serwis typu „news-wire” określany jest jako
styczeń 2018Który z wymienionych środków reklamy może być finansowany z części budżetu reklamodawcy określanej jako above the line?
Który z wymienionych środków reklamy może być finansowany z części budżetu reklamodawcy określanej jako above the line?
czerwiec 2016Który wskaźnik mediowy dostarczy informacji o tym, jaka część grupy docelowej miała kontakt z konkretnym przekazem reklamowym?
Który wskaźnik mediowy dostarczy informacji o tym, jaka część grupy docelowej miała kontakt z konkretnym przekazem reklamowym?
czerwiec 2018Agencja reklamowa przygotowuje spot radiowy dla producenta jogurtu dla dzieci. Które treści powinny znaleźć się w reklamie podczas pierwszych sekund jej trwania?
Agencja reklamowa przygotowuje spot radiowy dla producenta jogurtu dla dzieci. Które treści powinny znaleźć się w reklamie podczas pierwszych sekund jej trwania?
czerwiec 2016W celu nawiązania z klientem bezpośredniego kontaktu interpersonalnego najlepiej zastosować
W celu nawiązania z klientem bezpośredniego kontaktu interpersonalnego najlepiej zastosować
październik 2016W celu przeprowadzenia rozmowy z klientami sklepu dotyczącej wprowadzonego asortymentu należy wykorzystać metodę
W celu przeprowadzenia rozmowy z klientami sklepu dotyczącej wprowadzonego asortymentu należy wykorzystać metodę
styczeń 2018Jaki rodzaj reklamy w formie wyskakującego okienka należy wybrać w celu wykonania animacji w technologii Flash, zawierającej ruchome elementy graficzne i dźwiękowe?
Jaki rodzaj reklamy w formie wyskakującego okienka należy wybrać w celu wykonania animacji w technologii Flash, zawierającej ruchome elementy graficzne i dźwiękowe?
czerwiec 2015Firma reklamowa przy projektowaniu planu medialnego zdecydowała się na wybór jednego medium głównego oraz jednego medium
Firma reklamowa przy projektowaniu planu medialnego zdecydowała się na wybór jednego medium głównego oraz jednego medium
wrzesień 2014Krótkie pismo towarzyszące innym dokumentom, w celu uzupełnienia treści przesyłanych wraz z nim dokumentów to
Krótkie pismo towarzyszące innym dokumentom, w celu uzupełnienia treści przesyłanych wraz z nim dokumentów to
czerwiec 2014Zakup batoników przez klientów pod wpływem reklam zewnętrznych umieszczonych przy kasie jest przykładem zachowania
Zakup batoników przez klientów pod wpływem reklam zewnętrznych umieszczonych przy kasie jest przykładem zachowania
styczeń 2016Do dokumentacji technologicznej nie zalicza się
Do dokumentacji technologicznej nie zalicza się
czerwiec 2015Zaletą reklamy zewnętrznej jest
Zaletą reklamy zewnętrznej jest
wrzesień 2015W dużej agencji reklamowej przed emisją reklamy w telewizji za wybór najlepszego podwykonawcy (stylisty, fotografa) jest odpowiedzialny
W dużej agencji reklamowej przed emisją reklamy w telewizji za wybór najlepszego podwykonawcy (stylisty, fotografa) jest odpowiedzialny
czerwiec 2014Celem kampanii reklamowej było badanie marki produktu na rynku. Skuteczność kampanii reklamowej była badana poprzez zadawanie respondentom pytań: „Co sądzą na temat produktu?”, „Jak odbierają daną markę?”, „Dlaczego byliby skłonni kupić produkt?”. Badanie to nazywane jest
Celem kampanii reklamowej było badanie marki produktu na rynku. Skuteczność kampanii reklamowej była badana poprzez zadawanie respondentom pytań: „Co sądzą na temat produktu?”, „Jak odbierają daną markę?”, „Dlaczego byliby skłonni kupić produkt?”. Badanie to nazywane jest
wrzesień 2014Pracownik firmy reklamowej, zajmujący się projektowaniem różnych form środków reklamowych z wykorzystaniem komputera i specjalnego oprogramowania, to
Pracownik firmy reklamowej, zajmujący się projektowaniem różnych form środków reklamowych z wykorzystaniem komputera i specjalnego oprogramowania, to
czerwiec 2016Próbka produktu dołączona do gazety to nośnik reklamy prasowej określany jako
Próbka produktu dołączona do gazety to nośnik reklamy prasowej określany jako
styczeń 2020W opracowanym przekazie reklamowym pasty do zębów wykorzystano eksperta, który wypowiada się na temat produktu i rekomenduje go. Który z wymienionych elementów przekazu reklamowego zaburzy go i wywoła u odbiorcy efekt sprzeczności?
W opracowanym przekazie reklamowym pasty do zębów wykorzystano eksperta, który wypowiada się na temat produktu i rekomenduje go. Który z wymienionych elementów przekazu reklamowego zaburzy go i wywoła u odbiorcy efekt sprzeczności?
czerwiec 2014Ogólnopolska firma odzieżowa zamierza wprowadzić na rynek ogólnopolski nową kolekcję ubrań młodzieżowych. Powinna w tym celu zastosować przede wszystkim reklamę
Ogólnopolska firma odzieżowa zamierza wprowadzić na rynek ogólnopolski nową kolekcję ubrań młodzieżowych. Powinna w tym celu zastosować przede wszystkim reklamę
wrzesień 2015Firma ubezpieczeniowa zleciła agencji reklamowej zaprojektowanie reklamy prasowej promującej jej usługi. W celu uzyskania największej wiarygodności wśród odbiorców należy wykorzystać
Firma ubezpieczeniowa zleciła agencji reklamowej zaprojektowanie reklamy prasowej promującej jej usługi. W celu uzyskania największej wiarygodności wśród odbiorców należy wykorzystać
styczeń 2019Ile maksymalnie może trwać jednorazowe wskazanie dwóch sponsorów w audycji?
Ile maksymalnie może trwać jednorazowe wskazanie dwóch sponsorów w audycji?
styczeń 2016Przekaz reklamowy oparty na komunikacie, którego cel jest ukryty przed odbiorcami, nazywa się
Przekaz reklamowy oparty na komunikacie, którego cel jest ukryty przed odbiorcami, nazywa się
wrzesień 2014Pismo oparte na alfabecie łacińskim o łamanych i bardzo ozdobnych konturach, użytkowane najdłużej w Niemczech, bo aż do XIX wieku, określane jest jako
Pismo oparte na alfabecie łacińskim o łamanych i bardzo ozdobnych konturach, użytkowane najdłużej w Niemczech, bo aż do XIX wieku, określane jest jako
styczeń 2019Dokument określający wybrane do kampanii reklamowej media, środki i nośniki wraz z informacjami na temat daty i miejsca emisji, kosztów i założeń kampanii, to
Dokument określający wybrane do kampanii reklamowej media, środki i nośniki wraz z informacjami na temat daty i miejsca emisji, kosztów i założeń kampanii, to
czerwiec 2015Credentials agencji reklamowej określany jest jako
Credentials agencji reklamowej określany jest jako
wrzesień 2015Przygotowując projekt ogłoszenia prasowego do druku najlepiej zapisać go w formacie pliku z rozszerzeniem
Przygotowując projekt ogłoszenia prasowego do druku najlepiej zapisać go w formacie pliku z rozszerzeniem
styczeń 2016Przygotowując kampanię społeczną należy pamiętać, że nie może ona dotyczyć tematyki
Przygotowując kampanię społeczną należy pamiętać, że nie może ona dotyczyć tematyki
czerwiec 2014Po emisji kampanii reklamowej został obliczony wskaźnik, stanowiący zależność pomiędzy osiągniętymi celami reklamowymi a kosztami poniesionymi na reklamę. Jest to wskaźnik
Po emisji kampanii reklamowej został obliczony wskaźnik, stanowiący zależność pomiędzy osiągniętymi celami reklamowymi a kosztami poniesionymi na reklamę. Jest to wskaźnik
czerwiec 2015Agencja reklamowa zamierza pozyskać informacje do kampanii reklamowej firmy, działającej w oparciu o strategię marketingu skoncentrowanego. Oznacza to, że firma
Agencja reklamowa zamierza pozyskać informacje do kampanii reklamowej firmy, działającej w oparciu o strategię marketingu skoncentrowanego. Oznacza to, że firma
czerwiec 2016Łatwość i szybkość montażu i demontażu oraz możliwość wielokrotnego wykorzystywania do oklejania samochodu to cechy folii
Łatwość i szybkość montażu i demontażu oraz możliwość wielokrotnego wykorzystywania do oklejania samochodu to cechy folii
Czas rozwiązywania: 0 godzin, 0 minut i 0 sekund.
Twój wynik: 0%
Udzielono poprawnej odpowiedzi na 0 pytań z 40.