Kwalifikacja A.26
styczeń 2018Którego z opisanych klientów można nazwać klientem nielojalnym?
Którego z opisanych klientów można nazwać klientem nielojalnym?
czerwiec 2020Oblicz cenę brutto emisji 15-sekundowego spotu reklamowego, jeśli koszt produkcji 10 sekund wynosi 10 000,00 zł, a wysokość stawki VAT to 23%.
Oblicz cenę brutto emisji 15-sekundowego spotu reklamowego, jeśli koszt produkcji 10 sekund wynosi 10 000,00 zł, a wysokość stawki VAT to 23%.
styczeń 2016Jeżeli sprzedaż jest rejestrowana przez kasę fiskalną, to wydrukowany paragon powinien zostać wręczony
Jeżeli sprzedaż jest rejestrowana przez kasę fiskalną, to wydrukowany paragon powinien zostać wręczony
czerwiec 2014Którą z cech osobistych, pracownik agencji reklamowej działający z jej ramienia jako negocjator, powinien wykluczyć podczas prowadzenia negocjacji?
Którą z cech osobistych, pracownik agencji reklamowej działający z jej ramienia jako negocjator, powinien wykluczyć podczas prowadzenia negocjacji?
wrzesień 2015Umiejętność podważenia przekonań drugiej strony, jeśli są one nieuzasadnione, to technika negocjacji polegająca na wskazaniu
Umiejętność podważenia przekonań drugiej strony, jeśli są one nieuzasadnione, to technika negocjacji polegająca na wskazaniu
styczeń 2020Które z wymienionych opracowań jest wtórnym źródłem informacji marketingowych?
Które z wymienionych opracowań jest wtórnym źródłem informacji marketingowych?
czerwiec 2014Pracownik agencji reklamowej prezentuje klientowi ofertę sprzedaży usługi reklamowej, obejmującej m.in. określenie cech marki, budowanie marki i propozycje zarządzania nią. Jaki tytuł powinna nosić prezentacja?
Pracownik agencji reklamowej prezentuje klientowi ofertę sprzedaży usługi reklamowej, obejmującej m.in. określenie cech marki, budowanie marki i propozycje zarządzania nią. Jaki tytuł powinna nosić prezentacja?
styczeń 2019Agencja reklamowa przeprowadziła ocenę bliższego otoczenia przedsiębiorstwa dotyczącą konkurencji, siły przetargowej nabywców i odbiorców oraz perspektywy wejścia na rynek nowych firm z branży i pojawienia się substytutów. Którą z metod analizy zastosowała?
Agencja reklamowa przeprowadziła ocenę bliższego otoczenia przedsiębiorstwa dotyczącą konkurencji, siły przetargowej nabywców i odbiorców oraz perspektywy wejścia na rynek nowych firm z branży i pojawienia się substytutów. Którą z metod analizy zastosowała?
czerwiec 2019Jaki strategiczny cel marketingowy powinna założyć agencja reklamowa, która chce zdobyć pozycję lidera rynkowego?
Jaki strategiczny cel marketingowy powinna założyć agencja reklamowa, która chce zdobyć pozycję lidera rynkowego?
październik 2013Przedstawieniem zalet i korzyści danego produktu potencjalnemu kupującemu jest
Przedstawieniem zalet i korzyści danego produktu potencjalnemu kupującemu jest
styczeń 2015Firma prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych. Cena ustalona w drodze negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na ostateczną jej wartość, określana jest jako cena
Firma prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych. Cena ustalona w drodze negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na ostateczną jej wartość, określana jest jako cena
styczeń 2016W prezentacji oferty sprzedaży wykorzystano cykl życia produktu. Dla której jego fazy charakterystyczne jest przechodzenie na komunikację zorientowaną na preferencje i lojalność?
W prezentacji oferty sprzedaży wykorzystano cykl życia produktu. Dla której jego fazy charakterystyczne jest przechodzenie na komunikację zorientowaną na preferencje i lojalność?
czerwiec 2020Którą strategię stosuje firma oferująca wszystkie swoje produkty pod wspólną marką?
Którą strategię stosuje firma oferująca wszystkie swoje produkty pod wspólną marką?
wrzesień 2015Do wysłania przygotowanej oferty handlowej służy program
Do wysłania przygotowanej oferty handlowej służy program
październik 2013Agencja reklamowa, chcąc wstępnie zbadać makrootoczenie powinna zastosować analizę
Agencja reklamowa, chcąc wstępnie zbadać makrootoczenie powinna zastosować analizę
październik 2013Końcowym celem prezentacji produktu jest
Końcowym celem prezentacji produktu jest
styczeń 2018Oblicz wysokość marży liczonej metodą „od sta”, jeśli cena zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa 30,00 zł, a cena sprzedaży to 90,00 zł.
Oblicz wysokość marży liczonej metodą „od sta”, jeśli cena zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa 30,00 zł, a cena sprzedaży to 90,00 zł.
czerwiec 2015Nowo otwarta agencja BTL, obsługująca klientów indywidualnych, dobiera asortyment produktów reklamowych tak, aby zadowolić przyzwyczajenia nabywców. Dobór ten dokonywany jest zgodnie z kryterium
Nowo otwarta agencja BTL, obsługująca klientów indywidualnych, dobiera asortyment produktów reklamowych tak, aby zadowolić przyzwyczajenia nabywców. Dobór ten dokonywany jest zgodnie z kryterium
wrzesień 2014Odpowiadając na zapytanie w sprawie wykonania nadruków na długopisach reklamowych, drukarnia powinna przesłać wycenę dla druku określanego jako
Odpowiadając na zapytanie w sprawie wykonania nadruków na długopisach reklamowych, drukarnia powinna przesłać wycenę dla druku określanego jako
czerwiec 2015Agencja reklamowa biorąca udział w przetargu na świadczenie usług reklamowych stworzy wstępne pomysły na realizację kampanii na podstawie dokumentu określanego jako
Agencja reklamowa biorąca udział w przetargu na świadczenie usług reklamowych stworzy wstępne pomysły na realizację kampanii na podstawie dokumentu określanego jako
czerwiec 2020Jeżeli agencja reklamowa prowadzi wyłącznie działalność na terenie województwa mazowieckiego, to swym zasięgiem obejmuje rynek
Jeżeli agencja reklamowa prowadzi wyłącznie działalność na terenie województwa mazowieckiego, to swym zasięgiem obejmuje rynek
czerwiec 2019Którą ze strategii organizacyjno-rozwojowych zastosowała agencja wprowadzając na obsługiwany rynek Warszawy nowe, ulepszone rodzaje dotychczas sprzedawanych banerów reklamowych?
Którą ze strategii organizacyjno-rozwojowych zastosowała agencja wprowadzając na obsługiwany rynek Warszawy nowe, ulepszone rodzaje dotychczas sprzedawanych banerów reklamowych?
styczeń 2016Przy tworzeniu oferty handlowej na reklamę telewizyjną należy uwzględnić wewnętrzne uwarunkowania procesu zakupu, na które składają się
Przy tworzeniu oferty handlowej na reklamę telewizyjną należy uwzględnić wewnętrzne uwarunkowania procesu zakupu, na które składają się
czerwiec 2015Agencja reklamowa stosuje kalkulacje cen w formie narzutów na koszty. Narzuty te będą relatywnie wysokie dla produktów charakteryzujących się
Agencja reklamowa stosuje kalkulacje cen w formie narzutów na koszty. Narzuty te będą relatywnie wysokie dla produktów charakteryzujących się
styczeń 2014Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż niekonwencjonalnych produktów reklamowych i jest jedyną taką firmą na terenie kraju. Swoje produkty rozprowadza stosując dystrybucję
Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż niekonwencjonalnych produktów reklamowych i jest jedyną taką firmą na terenie kraju. Swoje produkty rozprowadza stosując dystrybucję
styczeń 2020Którą cenę brutto należy wstawić do cennika, jeżeli agencja reklamowa do ceny netto zakupu wynoszącej 130,00 zł stosuje 20% narzut i 23% stawkę podatku VAT?
Którą cenę brutto należy wstawić do cennika, jeżeli agencja reklamowa do ceny netto zakupu wynoszącej 130,00 zł stosuje 20% narzut i 23% stawkę podatku VAT?
styczeń 2019Firma zamierza rozszerzyć kanały dystrybucji swoich produktów. Które z wymienionych działań powinna ująć w planie marketingowym?
Firma zamierza rozszerzyć kanały dystrybucji swoich produktów. Które z wymienionych działań powinna ująć w planie marketingowym?
styczeń 2020Która wypowiedź świadczy o domykaniu rozmowy sprzedażowej?
Która wypowiedź świadczy o domykaniu rozmowy sprzedażowej?
czerwiec 2014Do zrealizowania zlecenia klienta, agencja reklamowa wykorzystała informacje pochodzące ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego. Oznacza to, że skorzystała ze źródeł
Do zrealizowania zlecenia klienta, agencja reklamowa wykorzystała informacje pochodzące ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego. Oznacza to, że skorzystała ze źródeł
styczeń 2016Które badanie marketingowe polega na wywołaniu określonego zjawiska i badaniu go w kontrolowanych warunkach?
Które badanie marketingowe polega na wywołaniu określonego zjawiska i badaniu go w kontrolowanych warunkach?
czerwiec 2017Klient agencji reklamowej, który jest przekonany, że wszyscy chcą go oszukać, doszukuje się wad i obawia się, że reklama nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, to klient
Klient agencji reklamowej, który jest przekonany, że wszyscy chcą go oszukać, doszukuje się wad i obawia się, że reklama nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, to klient
czerwiec 2018Agencja reklamowa wprowadza na rynek nowe produkty po zawyżonych cenach. Po pewnym czasie planuje stopniowe obniżanie cen. Którą strategię cenową stosuje agencja?
Agencja reklamowa wprowadza na rynek nowe produkty po zawyżonych cenach. Po pewnym czasie planuje stopniowe obniżanie cen. Którą strategię cenową stosuje agencja?
wrzesień 2015Cennik produktów i usług dołączony do oferty handlowej należy przedstawić w formie
Cennik produktów i usług dołączony do oferty handlowej należy przedstawić w formie
styczeń 2020Który rodzaj rabatu zastosowała agencja reklamowa, jeśli udzieliła klientowi zniżki z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet?
Który rodzaj rabatu zastosowała agencja reklamowa, jeśli udzieliła klientowi zniżki z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet?
czerwiec 2018Wdrożenie sposobu postępowania BATNA podczas negocjacji polega na
Wdrożenie sposobu postępowania BATNA podczas negocjacji polega na
styczeń 2020Program komputerowy wykorzystywany do otwierania dokumentów zapisanych w formacie .pdf nazywa się
Program komputerowy wykorzystywany do otwierania dokumentów zapisanych w formacie .pdf nazywa się
styczeń 2017Firma produkcyjna, aby zachęcić swoich potencjalnych klientów do zakupów, chce aby mogli oni usłyszeć spójny komunikat w wielu różnych mediach: zobaczyć spot w telewizji, otrzymać katalog i odebrać komunikat przez pocztę elektroniczną. Którą strategię powinna zaproponować agencja reklamowa w ofercie handlowej dla tej firmy?
Firma produkcyjna, aby zachęcić swoich potencjalnych klientów do zakupów, chce aby mogli oni usłyszeć spójny komunikat w wielu różnych mediach: zobaczyć spot w telewizji, otrzymać katalog i odebrać komunikat przez pocztę elektroniczną. Którą strategię powinna zaproponować agencja reklamowa w ofercie handlowej dla tej firmy?
czerwiec 2020Który z wymienionych programów komputerowych nie jest przeznaczony do obsługi transakcji sprzedaży?
Który z wymienionych programów komputerowych nie jest przeznaczony do obsługi transakcji sprzedaży?
styczeń 2017W skład rozszerzonej formuły 7P, oprócz tradycyjnej mieszanki marketingowej 4P, wchodzą także następujące elementy:
W skład rozszerzonej formuły 7P, oprócz tradycyjnej mieszanki marketingowej 4P, wchodzą także następujące elementy:
styczeń 2015Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych w cenie zawyżonej w stosunku do działań konkurencyjnych agencji. Stosuje wobec powyższego strategię cenową zwaną
Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych w cenie zawyżonej w stosunku do działań konkurencyjnych agencji. Stosuje wobec powyższego strategię cenową zwaną
Czas rozwiązywania: 0 godzin, 0 minut i 0 sekund.
Twój wynik: 0%
Udzielono poprawnej odpowiedzi na 0 pytań z 40.