Kwalifikacja A.26
czerwiec 2016Agencja reklamowa dokonała analizy marketingowej usług sprzedaży powierzchni reklamowej. Wzięto pod uwagę tylko czynniki zewnętrzne. Wśród nich agencja nie powinna analizować
Agencja reklamowa dokonała analizy marketingowej usług sprzedaży powierzchni reklamowej. Wzięto pod uwagę tylko czynniki zewnętrzne. Wśród nich agencja nie powinna analizować
styczeń 2017Z jakim rodzajem konkurencji mamy do czynienia, jeśli na rynku występuje duża liczba przedsiębiorstw o niewielkim udziale w rynku, niemających większego wpływu na kształtowanie cen rynkowych?
Z jakim rodzajem konkurencji mamy do czynienia, jeśli na rynku występuje duża liczba przedsiębiorstw o niewielkim udziale w rynku, niemających większego wpływu na kształtowanie cen rynkowych?
czerwiec 2020Negocjacji nie podejmuje się, gdy
Negocjacji nie podejmuje się, gdy
czerwiec 2016Agencja reklamowa w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca udziela 20% rabatu na cały asortyment. Który rodzaj rabatu stosuje agencja?
Agencja reklamowa w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca udziela 20% rabatu na cały asortyment. Który rodzaj rabatu stosuje agencja?
czerwiec 2015Agencja reklamowa świadcząca niestandardowe usługi promocyjne, wymagające zaangażowania specjalistycznych urządzeń, powinna ustalić ceny na oferowane usługi na podstawie metody określanej jako
Agencja reklamowa świadcząca niestandardowe usługi promocyjne, wymagające zaangażowania specjalistycznych urządzeń, powinna ustalić ceny na oferowane usługi na podstawie metody określanej jako
październik 2013Ceny ustalone w aquaparku są na poziomie cen innych basenów krytych w regionie. Aquapark zastosował metodę ustalania cen opartą na
Ceny ustalone w aquaparku są na poziomie cen innych basenów krytych w regionie. Aquapark zastosował metodę ustalania cen opartą na
styczeń 2016Usługę wykonania muralu należy zakwalifikować do cennika reklamy
Usługę wykonania muralu należy zakwalifikować do cennika reklamy
czerwiec 2014Agencja reklamowa przygotowała szeroką ofertę sprzedaży produktów i usług, wybrała więc strategię marketingową nastawioną na zachowania klientów
Agencja reklamowa przygotowała szeroką ofertę sprzedaży produktów i usług, wybrała więc strategię marketingową nastawioną na zachowania klientów
wrzesień 2014Przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą ozdób świątecznych zwróciło się do agencji reklamowej z prośbą o zaplanowanie kampanii reklamowej. Biorąc pod uwagę sposób rozplanowania kampanii w czasie agencja powinna zaproponować reklamę
Przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą ozdób świątecznych zwróciło się do agencji reklamowej z prośbą o zaplanowanie kampanii reklamowej. Biorąc pod uwagę sposób rozplanowania kampanii w czasie agencja powinna zaproponować reklamę
styczeń 2015Agencja reklamowa, ustalając ceny produktów i usług reklamowych poniżej cen firm konkurencyjnych, zastosowała strategię
Agencja reklamowa, ustalając ceny produktów i usług reklamowych poniżej cen firm konkurencyjnych, zastosowała strategię
czerwiec 2014Pracownik agencji reklamowej prezentuje klientowi ofertę sprzedaży usługi reklamowej, obejmującej m.in. określenie cech marki, budowanie marki i propozycje zarządzania nią. Jaki tytuł powinna nosić prezentacja?
Pracownik agencji reklamowej prezentuje klientowi ofertę sprzedaży usługi reklamowej, obejmującej m.in. określenie cech marki, budowanie marki i propozycje zarządzania nią. Jaki tytuł powinna nosić prezentacja?
wrzesień 2014Ustalając cenę usług reklamowych z wykorzystaniem metody popytowej należy wziąć pod uwagę
Ustalając cenę usług reklamowych z wykorzystaniem metody popytowej należy wziąć pod uwagę
styczeń 2014Firma zamierza zastosować najwyższą selektywność oddziaływania na potencjalnego klienta. W tym celu powinna zastosować reklamę
Firma zamierza zastosować najwyższą selektywność oddziaływania na potencjalnego klienta. W tym celu powinna zastosować reklamę
czerwiec 2020Czynnikiem poprawiającym skuteczność komunikowania jest
Czynnikiem poprawiającym skuteczność komunikowania jest
czerwiec 2016Działanie mechanizmu rynkowego polega na kształtowaniu wielkości popytu i podaży
Działanie mechanizmu rynkowego polega na kształtowaniu wielkości popytu i podaży
czerwiec 2019Produkt agencji reklamowej określany jako „gwiazda” w macierzy BCG charakteryzuje się
Produkt agencji reklamowej określany jako „gwiazda” w macierzy BCG charakteryzuje się
styczeń 2018Pracownik działu obsługi klienta agencji reklamowej postanowił przedstawić klientowi korzyści wynikające z emisji spotów reklamowych w stacji TV. Które stwierdzenie najlepiej spełni to zadanie?
Pracownik działu obsługi klienta agencji reklamowej postanowił przedstawić klientowi korzyści wynikające z emisji spotów reklamowych w stacji TV. Które stwierdzenie najlepiej spełni to zadanie?
wrzesień 2014Hasło reklamowe drukarni mające na celu podkreślenie zalet druku z wykorzystaniem najnowszych maszyn cyfrowych powinno zawierać apel
Hasło reklamowe drukarni mające na celu podkreślenie zalet druku z wykorzystaniem najnowszych maszyn cyfrowych powinno zawierać apel
październik 2013Nieetycznym zachowaniem lidera rynkowego wobec konkurentów jest zastosowanie przez niego cen
Nieetycznym zachowaniem lidera rynkowego wobec konkurentów jest zastosowanie przez niego cen
czerwiec 2019Umową, na podstawie której znana firma sprzedaje prawo innej firmie do używania jej znaku towarowego i know-how, przy zachowaniu odrębności obu firm, jest
Umową, na podstawie której znana firma sprzedaje prawo innej firmie do używania jej znaku towarowego i know-how, przy zachowaniu odrębności obu firm, jest
czerwiec 2015Klient jest zainteresowany prowadzeniem działań promocyjnych swojej firmy, jednakże chciałby aby ich rezultaty zostały odebrane jako obiektywne i wiarygodne. Biorąc po uwagę jego oczekiwania, należy polecić mu działanie z zakresu
Klient jest zainteresowany prowadzeniem działań promocyjnych swojej firmy, jednakże chciałby aby ich rezultaty zostały odebrane jako obiektywne i wiarygodne. Biorąc po uwagę jego oczekiwania, należy polecić mu działanie z zakresu
czerwiec 2020Które narzędzie promocji przynosi wzajemne korzyści poprzez wsparcie finansowe, usługowe lub rzeczowe innego podmiotu w zamian za eksponowanie znaku towarowego lub nazwy firmy?
Które narzędzie promocji przynosi wzajemne korzyści poprzez wsparcie finansowe, usługowe lub rzeczowe innego podmiotu w zamian za eksponowanie znaku towarowego lub nazwy firmy?
wrzesień 2015Agencja reklamowa rozszerzyła dotychczasową ofertę o produkty spokrewnione, przy tworzeniu których wykorzystuje posiadane doświadczenie i zasoby. Prowadzi więc sprzedaż zgodnie ze strategią dywersyfikacji
Agencja reklamowa rozszerzyła dotychczasową ofertę o produkty spokrewnione, przy tworzeniu których wykorzystuje posiadane doświadczenie i zasoby. Prowadzi więc sprzedaż zgodnie ze strategią dywersyfikacji
październik 2013Który z podanych przykładów scenariuszy negocjacyjnych dotyczy sytuacji, w której zwycięstwo jest pozorne – okupione jednorazową transakcją?
Który z podanych przykładów scenariuszy negocjacyjnych dotyczy sytuacji, w której zwycięstwo jest pozorne – okupione jednorazową transakcją?
czerwiec 2015Jeżeli w trakcie rozmowy sprzedażowej klient zgłasza wątpliwości, które w praktyce nie mają znaczenia dla potencjalnego nabywcy, sprzedawca powinien je
Jeżeli w trakcie rozmowy sprzedażowej klient zgłasza wątpliwości, które w praktyce nie mają znaczenia dla potencjalnego nabywcy, sprzedawca powinien je
styczeń 2014Klient, który przychodzi do sklepu i zwraca się do sprzedawcy słowami: „Widzi Pan, przyszedłem tu po… i przebiega wzrokiem po towarach”, jest klientem
Klient, który przychodzi do sklepu i zwraca się do sprzedawcy słowami: „Widzi Pan, przyszedłem tu po… i przebiega wzrokiem po towarach”, jest klientem
styczeń 2016Wybranie przez firmę pewnej liczby segmentów rynku, które są dla niej atrakcyjne i zgodne z jej zasobami oraz skoncentrowanie odmiennej strategii marketingowej i produktowej na każdym z nich, nazywa się specjalizacją
Wybranie przez firmę pewnej liczby segmentów rynku, które są dla niej atrakcyjne i zgodne z jej zasobami oraz skoncentrowanie odmiennej strategii marketingowej i produktowej na każdym z nich, nazywa się specjalizacją
czerwiec 2014Do agencji reklamowej zgłosił się klient dysponujący już księgą znaku swojej firmy, jednak zależy mu na posiadaniu podstawowych nośników wizerunku marki. W tym celu pracownik agencji powinien zrealizować zlecenie na
Do agencji reklamowej zgłosił się klient dysponujący już księgą znaku swojej firmy, jednak zależy mu na posiadaniu podstawowych nośników wizerunku marki. W tym celu pracownik agencji powinien zrealizować zlecenie na
wrzesień 2015Postawienie drugiej stronie zdecydowanych i konkretnych wymagań to cecha negocjacji
Postawienie drugiej stronie zdecydowanych i konkretnych wymagań to cecha negocjacji
czerwiec 2019Klient zgłosił zapotrzebowanie na reklamę wewnętrzną. Który z produktów należy mu dostarczyć?
Klient zgłosił zapotrzebowanie na reklamę wewnętrzną. Który z produktów należy mu dostarczyć?
styczeń 2014Przy tworzeniu środków reklamowych wykorzystuje się psychologiczne właściwości kolorów. Który z wymienionych kolorów będzie najwłaściwszy dla reklamy środków czystości, typu proszki do prania?
Przy tworzeniu środków reklamowych wykorzystuje się psychologiczne właściwości kolorów. Który z wymienionych kolorów będzie najwłaściwszy dla reklamy środków czystości, typu proszki do prania?
czerwiec 2014Klient zwrócił się do agencji reklamowej ze zleceniem dokonania redesignu opakowania, czyli
Klient zwrócił się do agencji reklamowej ze zleceniem dokonania redesignu opakowania, czyli
styczeń 2020Z którego źródła informacji należy skorzystać, aby uzyskać dane o zmianach zachodzących w branży reklamowej?
Z którego źródła informacji należy skorzystać, aby uzyskać dane o zmianach zachodzących w branży reklamowej?
październik 2013Całkowity koszt własny wyprodukowanych gadżetów wynosi 100 zł, założony zysk producenta 25 zł, a podatek VAT 23%. Cena brutto gadżetów, która zostanie umieszczona w cenniku, powinna być równa
Całkowity koszt własny wyprodukowanych gadżetów wynosi 100 zł, założony zysk producenta 25 zł, a podatek VAT 23%. Cena brutto gadżetów, która zostanie umieszczona w cenniku, powinna być równa
styczeń 2017Konsumenci, którzy jako pierwsi akceptują pojawiające się na rynku nowości i podejmują ryzyko zakupu, to
Konsumenci, którzy jako pierwsi akceptują pojawiające się na rynku nowości i podejmują ryzyko zakupu, to
czerwiec 2014Przygotowując ofertę handlową zawierającą środki reklamowe z zakresu BTL, należy w dokumencie uwzględnić reklamę
Przygotowując ofertę handlową zawierającą środki reklamowe z zakresu BTL, należy w dokumencie uwzględnić reklamę
styczeń 2020Która ze wskazanych cech nie stanowi mocnej strony reklamy internetowej?
Która ze wskazanych cech nie stanowi mocnej strony reklamy internetowej?
czerwiec 2017Agencja stosuje metodę ustalania marży „od sta”. Oblicz kwotę marży agencji, jeżeli cena netto projektu reklamy wynosi 3 000,00 zł, a marża 30%.
Agencja stosuje metodę ustalania marży „od sta”. Oblicz kwotę marży agencji, jeżeli cena netto projektu reklamy wynosi 3 000,00 zł, a marża 30%.
wrzesień 2015W ramach którego narzędzia marketingu mix, agencja reklamowa prowadzi działania informacyjno-propagandowe na temat swojej nowej oferty produktowej?
W ramach którego narzędzia marketingu mix, agencja reklamowa prowadzi działania informacyjno-propagandowe na temat swojej nowej oferty produktowej?
styczeń 2017Który z wymienionych systemów informatycznych wspomaga zarządzanie kontaktami z klientami?
Który z wymienionych systemów informatycznych wspomaga zarządzanie kontaktami z klientami?
Czas rozwiązywania: 0 godzin, 0 minut i 0 sekund.
Twój wynik: 0%
Udzielono poprawnej odpowiedzi na 0 pytań z 40.